Gjestebok

Del dine tankar og opplevingar med Ytre Nordfjord Brass

18
Totalt innlegg
  • Alle innlegg blir gjennomgått før publisering
  • Vi forbeheld oss retten til å slette upassande innlegg
  • E-postadressa di blir ikkje vist offentleg
  • Ver snill og respektfull i kommentarane dine

Gjestebokinnlegg (18)

Kari Solheim

Takker alle for to kjempeflotte konserter i Måløy og på Eid

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 03.07.2009

Karin

Fin side det her. No er det snart ferie folkens

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 20.06.2009

Monica

Kul side folkens! Gler meg til å høyre på dokke i sommar, og kanskje ta en liten trudelutt saman med dykk

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 25.04.2009

Kari Solheim

Flott side Kurt

Gleder oss til Freddan Ta med massevis av godt humør og sangstemme!!

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 01.04.2009

Linda Hessevik

KJEMPEFIN heimeside!!

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 24.03.2009

Hans-Joachim

Takk for sist. Der var en velde fin konsert i Stryn.

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 20.03.2009