Kari Solheim
Takker alle for to kjempeflotte konserter i Måløy og på Eid
Dette innlegget vart første gang postet 03.07.2009
Brassband sidan 1996
Del dine tankar og opplevingar med Ytre Nordfjord Brass
Takker alle for to kjempeflotte konserter i Måløy og på Eid
Dette innlegget vart første gang postet 03.07.2009
Fin side det her. No er det snart ferie folkens
Dette innlegget vart første gang postet 20.06.2009
Kul side folkens! Gler meg til å høyre på dokke i sommar, og kanskje ta en liten trudelutt saman med dykk
Dette innlegget vart første gang postet 25.04.2009
Flott side Kurt
Gleder oss til Freddan Ta med massevis av godt humør og sangstemme!!
Dette innlegget vart første gang postet 01.04.2009
KJEMPEFIN heimeside!!
Dette innlegget vart første gang postet 24.03.2009
Takk for sist. Der var en velde fin konsert i Stryn.
Dette innlegget vart første gang postet 20.03.2009