Eli
Ein fantastisk konsert i kyrkja på Raudeberg.Åpningssongen "The holy city" og "Ave Maria" var utrulig flott, om nokon skal nemnast spesielt men veldig bra folkens
Dette innlegget vart første gang postet 15.11.2009
Brassband sidan 1996
Del dine tankar og opplevingar med Ytre Nordfjord Brass
Ein fantastisk konsert i kyrkja på Raudeberg.Åpningssongen "The holy city" og "Ave Maria" var utrulig flott, om nokon skal nemnast spesielt men veldig bra folkens
Dette innlegget vart første gang postet 15.11.2009
Takk for en kjekk ettermiddag på Bryggja søndag! Kjekt å spele + ikke minst høyre på flinke og trivelige naboer
Dette innlegget vart første gang postet 03.11.2009
Hjertelig velkommen Iselin!!!! Har virkelig bruk for mange musikanter
Dette innlegget vart første gang postet 22.09.2009
Kjempe flott side dere har. Kjekt å sjå flotte bilder av dere :-) Nesten så eg får lyst å begynne spille igjen..
Dette innlegget vart første gang postet 22.09.2009
Vi har det kjempekjekt i YNB, alle som ser denne meldinga må berre melde seg, vi har plass til dokke i korpset vårt
Dette innlegget vart første gang postet 01.09.2009
Det var den sesongen
Dette innlegget vart første gang postet 05.07.2009