Gjestebok

Del dine tankar og opplevingar med Ytre Nordfjord Brass

18
Totalt innlegg
  • Alle innlegg blir gjennomgått før publisering
  • Vi forbeheld oss retten til å slette upassande innlegg
  • E-postadressa di blir ikkje vist offentleg
  • Ver snill og respektfull i kommentarane dine

Gjestebokinnlegg (18)

Eli

Ein fantastisk konsert i kyrkja på Raudeberg.Åpningssongen "The holy city" og "Ave Maria" var utrulig flott, om nokon skal nemnast spesielt men veldig bra folkens

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 15.11.2009

Helga D Sundal

Takk for en kjekk ettermiddag på Bryggja søndag! Kjekt å spele + ikke minst høyre på flinke og trivelige naboer

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 03.11.2009

Kari Solheim

Hjertelig velkommen Iselin!!!! Har virkelig bruk for mange musikanter

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 22.09.2009

Iselin

Kjempe flott side dere har. Kjekt å sjå flotte bilder av dere :-) Nesten så eg får lyst å begynne spille igjen..

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 22.09.2009

Karin

Vi har det kjempekjekt i YNB, alle som ser denne meldinga må berre melde seg, vi har plass til dokke i korpset vårt

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 01.09.2009

Karin

Det var den sesongen

Kommentar frå Administrator: 7. september 2025

Dette innlegget vart første gang postet 05.07.2009